

Ostatni raz ten produkt został dodany do koszyka: 2018-05-08
Papier billboardowy - blue back przeznaczony do krótko i średnioterminowych ekspozycji zewnętrznych. Jego wewnętrzna powierzchnia (rewers) posiada błękitny kolor, który stanowi filtr zapobiegający prześwitywaniu poprzednio naklejonych warstw grafiki. Najczęściej jest wykorzystywany w reklamie outdorowej. Papier posiada powierzchnię wodoodporną jak również odporną na promieniowanie UV. Jest jednym z najtańszych nośników reklamy. Stosunkowo niska cena sprawia, że jest chętnie wykorzystywany w okresowych kampaniach reklamowych, szczególnie do wyklejania na billboardach, gdzie grafika reklamowa jest dosyć często wymieniana.
Druk – twardy solwent – jakość druku 360×720 dpi, w 3 do 6 pasów, jakość wystarczająca dla tego typu reklamy zewnętrznej.
Wymiar - 500x250 cm.
Papier podzielony na bryty docięte do grafiki.
Składanie - w rulon.
Pakowanie - kartonowe tuby.