

Papier billboardowy (blueback) to rodzaj specjalistycznego papieru używanego do drukowania reklam na nośnikach outdoors. Jest on produkowany z myślą o klientach, którzy potrzebują wydruku o wysokiej jakości, odpornego na działanie warunków atmosferycznych. Dzięki temu, że jest on wykonany z materiału o nieco grubszej niż standardowa gramaturze, papier billboardowy doskonale sprawdza się jako nośnik reklam outdoors.
Papier blueback przeznaczony jest do krótko i średnioterminowych ekspozycji zewnętrznych. Jego wewnętrzna powierzchnia (rewers) posiada błękitny kolor, który stanowi filtr zapobiegający prześwitywaniu poprzednio naklejonych warstw grafiki. Stosuje się go w reklamie zewnętrznej. Papier posiada powierzchnię wodoodporną jak również odporną na promieniowanie UV. Jest jednym z najtańszych nośników reklamy. Stosunkowo niska cena sprawia, że jest chętnie wykorzystywany w okresowych kampaniach reklamowych, szczególnie do wyklejania na billboardach, gdzie grafika reklamowa jest dosyć często wymieniana.
Druk – twardy solwent – jakość druku 360×720 dpi, w 3 do 6 pasów, jakość wystarczająca dla tego typu reklamy zewnętrznej.
Wymiar - 500x250 cm.
Papier podzielony na bryty docięte do grafiki.
Składanie - w rulon.
Pakowanie - kartonowe tuby.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.