Wizytówki

Ostatni raz ten produkt został dodany do koszyka: 2018-04-05

Ilość

Wizytówki firmowe - eleganckie wizytówki biznesowe, jednostronne lub dwustronne, opcjonalnie: foliowane, zaokraglone narożniki.

Wizytówka to bardzo ważny element budujący wizerunek firmy oraz wpływający na jej promocję, które zawsze cieszył się niesłabnącą popularnością. 

Produkowane przez nas wizytówki charakteryzuje:

Druk: wysokiej jakości

Zadruk: jedno lub dwustronny 

Dwa rodzaje formatów: 85x55mm, 90x50mm.

Kolorystyka –  CMYK i pantone

Papier: powlekany kreda matowa 350 g/m2

Uszlachetnianie - foliowanie – oferujemy:

  • wizytówki bez foliowania;
  • folię matową;
  • folię błyszczacą.

Narożniki: proste lub zaokrąglone.

Ilość – podajemy tutaj ilość różnych wzorów (projektów) wizytówek przy wybranym nakładzie.

Jeżeli potrzebujecie Państwo innych wizytówek, prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy.

INNE INFORMACJE

Wizytówka to świetna reklama każdego przedsiębiorstwa. Pomaga w nawiązywaniu kontaktów z klientem i w relacjach biznesowych. Dzięki niej można natychmiast przedstawić swoją działalność potencjalnym klientom oraz wyróżnić się na tle konkurencji. 

Istotne jest, aby zadbać o to, by wizytówki były jak najwyższej jakości, gdyż w dużym stopniu mogą wpłynąć na postrzeganie firmy i jej działalności. Odpowiednio zaprojektowane i przemyślane wizytówki pozwolą wywołać najlepsze, pierwsze wrażenie i zwiększą działania promocyjne.

Mając do dyspozycji niewielką powierzchnię kartonika należy się dobrze zastanowić, co powinno się na niej znaleźć. Wizytówka musi być przede wszystkim czytelna, a osoba nią obdarowana nie powinna mieć kłopotu z odczytaniem nazwiska, numeru telefonu i adresu. Wyraźna czcionka, jasne tło i lekka grafika wystarczą do stworzenia profesjonalnie wyglądającej wizytówki. Projektując wizytówkę należy dążyć do osiągnięcia harmonijnego połączenia wyglądu wizytówki z profilem działalności firmy. Kolorystyka logo i innych elementów graficznych widniejących na wizytówce musi być spójna z innymi narzędziami reklamowymi firmy, takimi jak np. katalogi, ulotki firmowe czy strona internetowa.

Natłok informacji na wizytówce jest kompletnie niewskazany.

Profesjonalnie zaprojektowana wizytówka to droga do sukcesu.

Wymiana wizytówek jest objęta pewnym kodeksem postępowania, w szczególności w biznesie, podczas spotkań, konferencji, zebrań, podróży służbowych, targów, eventów itd.

Dobrze mieć wizytówki zawsze przy sobie, nie szukać ich kiedy są potrzebne. Nie dysponując wizytówką, należy grzecznie o tym poinformować, dziękując za otrzymaną wizytówkę i obiecując nawiązać kontakt.

Pierwsza wręcza wizytówkę osoba starsza i wyższa rangą. Jeżeli jedna z osób, jest starsza, ale jednocześnie niższa rangą to: w kontaktach służbowych ważniejsze jest kryterium rangi, natomiast w kontaktach prywatnych ważniejsze jest kryterium wieku.

Warto pamiętać o kilku podstawowych regułach podczas wymiany wizytówek.

1. Wizytówki wręcza się zwykle na koniec spotkania. Jedynie, jeśli przybywając na spotkanie biznesowe zauważamy osoby nieznane, warto przedstawiając się wręczyć swoją wizytówkę. Jest to praktykowany w biznesie zwyczaj. Na mniej formalnych spotkaniach, takich jak np. targi, wystawy czy bankiety wizytówki wręczamy jedynie tym osobom, z którymi pragniemy nawiązać dalszy kontakt.

2. Nigdy nie prosi się osoby wyższej pozycją zawodową o wizytówkę. Ta inicjatywa  musi wyjść od tej osoby.

3. Nie rozdaje się wizytówek przy stole.

4. Dodatkowe informacje należy pisać na wierzchu wizytówki, ewentualnie kończąc na spodzie.

5. Po otrzymaniu wizytówki należy poświęcić jej chwilę uwagi.

6. Wizytówki podaje się prawą dłonią, a w krajach Dalekiego Wschodu – obiema rękoma.

7. Wizytówka bezwarunkowo musi być czysta, bez zagiętych rogów, czytelna. 

Przygotowujemy także projekty graficzne wizytówek.

Pliki do pobrania

Szablon wizytówki

Pliki do pobrania (56.26k)